Sunday, January 24, 2016

कुन दिन मेरो फ्रेम चेन्ज हुने हो

कहाँ छु होला म ? कस्तो आकृतिमा ?
म अहिले कुन फ्रेमबाट दुनियाँ देखिरहेको छु ? भोलि कुन फ्रेममा सजिने हूँ र कसरि , कुन कोणबाट हेर्ने हूँ यिनै कुरालाई ?

भन्छु - यो मेरो बिचार हो । मेरो कुरा हो ।मलाई थाहा छ आदि आदि। तर कहिले सम्मको, कस्तो बिचार हो यो मेरो, यसरी भने मलाई सोच्ने फुर्सद छैन । यो फ्रेममा म यसरी छु कि मेरो दिमागमा हरेक कुराहरू जसरी इन्स्टल गरिएको वा भएको छ त्यसरी सिवाय म अरू तरिकाले देख्नै सक्दिन ।

अनि म भित्रको कुन्नि के फुत्त बाहिर निस्किएर भन्छ - मैले भने पछि भने भने ।

हार के हो र जीत के हो भनेर नबुझेको भए पनि मलाई एउटा कुरा सँधै थाहा हुन्छ - मैले हार्नु हुँदैन । झुक्नु हुँदैन ।

कुन दिन मेरो फ्रेम चेन्ज हुने हो र ज्ञान जस्तो केहि कुरा हुँदो हो ~ "हार्नु हुँदैन, झुक्नु हुँदैन" - उफ् यहीं कुरा त रहेछ नि मलाई सँधै हराइरहने ।

No comments: